LET´S GO SKIING!

Bild från weheartit, inte från Trysil.
 
Nu har jag packat klart och ska åka iväg hem till Tim. Jag är så himlahimlahimla taggad och det skall bli så otroligt skönt att komma iväg en vecka och framförallt att åka skidor igen!! Sist var i Österrike för 4 år sedan så nu jäklar. Jag ska inte ta med mig systemkameran men jag ska försöka ta så grymma bilder jag bara kan med min kära iPhone så får vi se vad resultatet blir när jag kommer. Jag önskar er redan nu ett gott sista avslut på 2013 så hörs vi på riktigt igen 2014!! PUSS&KRAM!! Xx
Allmänt | |
#1 - - Papi:

Hoppas det blir mysigt och kul för er i Trysil!

Svar: Tack bästa daddy!! Xx
None None

#2 - - Anna:

Hoppas du får en bra resa Siri! :D

#3 - - Liborius:

åh vad roligt:D

#4 - - frida:

Hoppas att du får en riktigt bra resa och att det är bra skidväder! :)

#5 - - Josefine:

Jo tack, rätt så! :D
Tänkte kolla runt lite vad folk har för nyårsplaner och löften osv, har du något speciellt planerat eller så? Kram! :))

#6 - - Mikaela Lillefot:

åh, vad mycket snö.
Var i Branäs över jul kan säga att det var knappt någon snö alls. 7 av 27 backar öppna.. wihooo

#7 - - Madeleine Jonsson:

Gud så härligt,

#8 - - Klara:

Sv: Jättefin!! Bilderna i menyn är jättefina, särskillt rosorna :D Kramis

#9 - - B R O W N S U G A R:

Härligt!

Upp