BEST IN THE WORLD

Äntligeeeeeeen fredag och helg, och just denna helgen är fullspäckad med massa roligheter. Imorgon börjar dagen med badmintontävling på hemmaplan som alltid är lite speciellt, framförallt när man har flera nära och kära som åskådare. Senare på kvällen ska jag och mitt favoritgäng ha en middag ihop. Vi har delat upp oss så att vissa står för förrätt, huvudrätt, efterrätt o.s.v. så det kommer bli extremt roligt. Redan morgonen därefter har jag "privat" träning i badminton med min tränare vilket också är sjukt kul och bra då jag får förbättra saker i mitt spel samt plocka fram det jag redan är bra på. Jag ska även övningsköra med min daddy, och sen är det söndag kväll igen.... MEN, än så länge är det bara fredag och det blir en lugn sådan hemma hos min favoritkille. Kärlek till er! Xx
DAILY | |
#1 - - liborius:

åh vad roligt att du börjat blogga igen:)

#2 - - Hanna:

Gud va otrevligt att du inte svarar på frågor......
Kommer sluta läsa

Svar: Dem kostar cirka 450:- :) priset står på hemsidan!
None None

Upp