TIME TO SHINE

Nu har jag landat hemma hos pappa mätt och belåten efter att ha ätit grillat. Morgondagen ser ut att bli riktigt skön eftersom hela förmiddagen går åt till att lyssna på olika partier och deras frågor/åsikter inför valet som sker snart. Men än så länge är det söndag och jag ska öppna matteböckerna en stund sedan jag ska fortsätta kolla på One Tree Hill som jag dragit igång nu igen, måste vara tredje eller fjärde gången gillt, haha! Söndagsmys till max!
 
Nästa vecka kommer vara lite pirrig eftersom jag fick för mig att söka till en visning som ska slå av stapeln nästa helg och efter ett snabbt svar tillbaka fick jag reda på att jag skulle vara med. Nervöst men fruktansvärt kul/spännande! Har aldrig gjort något liknande tidigare men det är många som säger att jag borde söka till fotojobb och modevisningar för min längd o.s.v. men jag har mest trivts bakom kameran. Redan på onsdag ska vi få håret fixat, testa på sminkningar och även de kläder vi ska få bära. Ja, detta kommer nog bli riktigt jäkla roligt! Xx 
SIRI ELISABETH | |
#1 - - Susanna Maria J:

Syggt! :D

Upp