2:A ADVENT

Snapshots från en mysig advent i Stockholm med bae

Hej kompisar! Nu sitter vi trötta på tåget efter en riktigt skön helg. Jag är nöjd med min prestation men jag hamnade dock i en väldigt tuff pool så fick inte med mig några vinster. Men vi har haft roligt och det var jätteroligt att ha med Tim. Jag känner mig dock som en vinnare för jag spelade riktigt bra och gav de tuffa spelarna en badmintonspelare att oroa sig för, för snart är jag också där, jag klättrar mig upp!! Idag har vi bara strosat runt bland Stockholmsgator, och det svider en del att jag har shoppingförbud så inga påsar med hem. Som tur är ska jag nog till Stockholm redan i Januari igen så då jäklar! Imorgon har vi studiedag men veckan fortsätter som alla andra: träning, plugg och mer och mer julmys. Ha en bra 2:a advent babes! Xx
DAILY | |
Upp