SAY SOMETHING - VS

Jag antar att ingen missat Victoria´s Secret Fashion Show och jag tyckte helt klart denna biten var finast. Efter att ha hört "A Great Big World" framträda där blev jag fast, speciellt för denna låten. Hela denna delen ovan från VS var så himla fin och underkläderna är ju fantastiskt fina!! Jag tänkte att detta kunde fylla ut en längre, vitare (nej jag gillar verkligen inte snön!!!) och halvpigga torsdagen. Idag gick jag till 4 och fick prickat av en redovisning, sedan hann jag med lite plugg och pussar med min pluggis till pojkvän och även bränt av ett badmintonpass. Nu är det alldeles snart dags för mig att krypa ner till sängs och imorgon efter skolan väntar mysigheter med min Tim, stay tuned! Xx
DAILY | |
#1 - - Paulina:

- Tack detsamma måste jag säga!

Ifall du tyckte det framträdandet var bra, så måste du lyssna eller söka upp när han sjöng med Christina Aguilera! Sååååå bra!!

#2 - - Linii:

sv: brukade träna mycket men på senaste tiden har jag jobbat så mycket och dessuto kvällar så det har lämnat lite bakom :)

#3 - - Josephine - Living in London:

Älskade också det framträdandet! :D

#4 - - Ellen:

Det är min favoritdel också! :)

Upp