SUMMERDAYS

En drös med bilder efter de senaste veckorna som gått. Herregud vad tiden går! För någon vecka sedan var jag ju hos Sally på en lyckad födelsedagsfest. Hon hade gjort allt så jäkla fint hemma hos sig, en perfekt kväll! Sedan har jag hunnit med en del utgångar, men man måste ju passa på nu när det är sommar och jag precis blivit 18. Jag har också haft turen på min sida och solen har lyst på mig hela veckan när jag haft lediga dagar. Lite jobb på &Olles på kvällarna har hunnits med och denna helgen blir det fullrulle på stantons. Men så mycket färg som jag fått i år har jag aldrig haft tidigare så det ska bli skönt att jobba lite och som de ser ut nu ska helgen bjuda på lite åskoväder och det känns bra att kunna ligga inne utan ångest och bara slappa lite.
 
Man får ju total solsting av att var ute hela dagarna, men självklart är sommarlov underbart ändå! Jag och Tim jobbar så förbaskat mycket och så olika tider så vi hinner knappt ses mer än på nätterna så snart ska vi leta upp en lucka då båda är lediga så vi kan dra iväg ihop. Om 12 dagar bär det av till Rhodos också. Hej & Hå! 
DAILY | |
Upp