FOODLOVER

Kvällens middag efter träning: kyckling, bulgur blandat med wookgrönsaker och en proteinshake till det!
 
Hej darlings!! Blev inte mycket mer uppdatering igår men fick iallafall tränat och mysa med Tim. Vi sprang 5 km och sedan körde vi 300 m intervaller x 6, snacka om att vara helt slut efter det, men fy fan vad skönt det var att springa ute i skogen igen. Ska försöka börja löpa minst 5 km (kan bli längre med tiden) varje söndag nu fram till sommaren och försöka förbättra min tid. 
 
Idag efter en lång skoldag körde jag, Stella och Nisse ett benpass vilket var ett tag sedan sist (1,5 vecka sedan närmare bestämtt, inte bra Siri!). Måste liksom hela tiden tänka på badmintonträningarna för om jag kör stenhårt dagen innan ett badmintonpass kan jag inte räkna med att vara på hugget just på badmintonträningen, men jag ska slita mig igenom passet imon också. Bilder från dagens pass och upplägget kommer lite senare ikväll. Nu tänkte jag titta senaste avsnittet av Top Model och plugga lite körkortsteori, imorgon smäller det, första körlektionen! Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Elsa:

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

#2 - - Henrietta:

Hej! Jag har en veckans blogg tävling och om du är intresserad får du mer än gärna vara med och tävla om en länk! Förlåt om du inte gillar liknande kommentarer!

Upp