MÜSLI, FRUKT & SILICA

Hittat lite nya favoriter inom frukostväg framförallt då jag fått en dille på tropiska müslin ovan och även vindruvor, banan och russin. Perfekta mellanmål - banan kommer dock ligga närmst om hjärtat, mättande och energifullt. Idag när jag och mamma var och handlade köpte jag även med Silica, tabletter som ska stärka hår, hud och naglar. Jag var sugen på att testa det då jag framförallt försöker ta hand om mina naglar sedan får vi helt enkelt se hur det påverkar mitt hår och min hud. Är det någon av er som äter Silica? Tell me about it!
 
Idag har jag hunnit med att få lite överblick om hur högskoleprovet kommer se ut med Kira, övningskört i nästan två timmar med mamma, handlat, nailat två parkeringar, och även läst dit vi skall vara i senskaboken tills på torsdag (så skönt att vara i tid!!). Om någon timme skall jag dra hem till Tim där jag spenderar resten av kvällen/natten. Vi tänkte passa på att träna lite och även ifall jag verkligen älskar att vara på gymmet så slår INGET utomhusträning/crossfit så det är precis det vi tänkte göra idag. Gött!! Xx
DAILY | |
#1 - - anniepiie:

så mkt gott jag ser! :D Har ej testat den, men verkar ju bra om det funkar! :)

#2 - - Sanna Skarp:

Yesyeysyes! Käkar Silica varje morgon, men har än inte märkt så mycket skillnad då jag bara har ätit det i ett par veckor. Nu när jag inte har lösnaglar så har mina naglar blivit jättesköra och tunna så då passar detta perfekt! Mitt hår växer så segt också, så de passar perfekt! :D BIG LOVE to your blog babe!!

Upp