BRA JOBBAT SIRI

Vet inte vad som hände men tyvärr tog jag absolut inga fler bilder som involverade badminton denna helgen...
 
Ibland blir saker och ting inte riktigt som man förväntat sig... I fredags hann jag spela en singel sedan i andra matchen gick det åt helvete. Något gick snett i foten och jag var tvungen att avbryta matchen och ta mig till akuten istället. Men väl där hade jag inte ont längre och de ville inte att jag skulle vänta 6-8 timmar på röntgen så jag åkte hem för att göra ett tappert nytt försök på att spela dubbel på lördagmorgonen. Vi spelade riktigt bra och vi borde verkligen vunnit, om jag nu vågade stöta på min fot. Det gjorde riktigt ont under spelets gång så jag och mamma åkte tillbaka till akuten så fick jag min fot röntgad men de hittade inget fel som tur var. Konstigt med tanke på smärtan under tiden men min kropp säger väl helt enkelt emot lite ibland och denna gången i foten, haha!!
 
Min helg har inte varit mer märkvärdig i spelets gång men jag hann med en trevlig 18-års maskerad hos Lone där jag var Sandy i grease och sedan somnade jag gott hos Tim. Söndag är som vilken söndag som helst, allmänt långtråkig och man vet att man borde plugga så det är vad jag ska göra nu. Nästa vecka väntas 2 prov, körlektion, besök hos frissan o.s.v. o.s.v! Xx
BADMINTON | |
Upp