11

1. Vad får dig att le?
Min familj, mina vänner och min underbara pojkvän ger definitivt mig ett stort léende på läpparna. Men även att träda in på en badmintonarena eller i en gymsal. Jag ler helt enkelt åt det jag tycker om bäst!
2. Vad älskar du mest i hela världen, just i denna sekund?
Den första jag tänker på är min mamma. Hon är världens bästa människa. Men självklart älskar jag min pappa, min bror, min mormor, min pojkvän och alla mina fina vänner. Det är en härlig känsla, det där att älska något eller någon. 
 
3.Favoritklädsel? 
Just nu tycker jag om att klä mig i svart. Om jag skulle klä mig för skolan idag hade jag tagit på mig mina svarta Dr.Denim, en svart tröja plus min svarta poncho, det funkar till precis allt. För att göra hela outfiten komplett hade jag valt att ta på mina balla rosa Dr.Martens också! Till detta tar jag på min svarta kappa från Zara.

4. När du var liten, vad ville du då när du växte upp?
Ojoj, jag ville nog väldigt mycket när jag var liten. Jag tror att jag precis som nu hade velat göra en markering här på jorden, typ att mitt namn skulle bli eftertraktat. Antingen som badmintonspelare kanske eller som nu, artitekt eller inredningsartitekt. 
 
5. Nu när du är lite äldre, vad vill du bli nu?
Jag vill skapa, rita, ta an ledarskap i projekt, dela med mig av mina idéer. Helst vill jag jobba inom artitektur men kursen är otroligt eftertraktad och svår att komma in på. Men jag har inga planer på att ge upp!
 
6. Sommar & sol, eller vinter & kyla? 
Sommar & sol för ledigheten och juli är MIN månad. Dock gillar jag vinter för då är badmintonsäsongen igång och jag gillar julen väldigt mycket. 
 
7. Vad gör du precis just nu?
Jag har en underbar fredag med träning, snabb visit i skolan och pojkvänsmys. 
 
8. Bästa filmen du sett?
Den är svår... Jag är en sucker för kärleksfilmer så måste nog säga The Notebook, dock tycker jag Crazy Stupid Love är riktigt rolig också. Jag kanske snarare är en sucker för Ryan Gosling? Men jag gillar The Pirates of the Caribbean väldigt mycket också, Johnny Depp är ändå hetast. 
 
9. Beskriv den perfekta höstdagen?
Jag måste säga att en rolig skoldag ändå tillhör hösten, jag trivs så bra på min skola och min klass så dagen skulle börja bäst så, och om det vore fredag hade jag även hunnit träna på morgonen. Kvällen skulle antingen spenderas tillsammans med Tim eller Ben&Jerry´s mys med mina tjejer. Hösten äger ändå!
 
10. Favoritfärg?
Alla sorters blå och vissa nyanser av rosa. 
 
11. När mår du som bäst?
När jag vet att jag presterat bra och när jag har saker att se fram emot. Dock behövs egentligen inte det eftersom jag mår riktigt bra kring mina nära och kära men det ligger alltid lite i det där att man mår extra bra av att man gjort något bra eller att man har något riktigt roligt att se fram emot. 
 
Q/A | |
Upp