BAD MORNING

En go bild från Kiras 18-årsmiddag 
 
Ja, om det ändå kunde vara så att jag vaknade upp med leendet ovan idag, men icke då... Sover så fruktansvärt gott i pappas säng och det tog verkligen emot att gå upp så jag gick medvetet upp alldeles för sent så att en frukost fanns inte på agendan. Sen när jag skulle göra mig i ordning är min ena lins spårlöst försvunnen, man ba VAFAN?! så just nu sitter jag i skolan och ser inte ett piss. Jag har ingen aning vilka personer jag hälsar på och känner mig allmänt knäpp när folk hälsar på mig och jag ser ut som ett stort frågetecken... Och nej, jag orkade inte åka hem till mamma och hämta mina glasögon. Jag får helt enkelt träna bort mina aggressioner på BoxCross passet med Alexandra i eftermiddag. Hoppas ni hade en bättre start på dagen. Xx
DAILY | |
Upp