BRING IT ON

Tights H&M // Träningslinne Nike
 
Drog på mig mina crazypants och började veckans träning med BoxCross och avslutade med ett par axelövningar. Min första "riktiga" dietdag ihop med skola och träning gick finnemang. Lunchlåda är ju sjukt najs med tanke på att skolmaten brukar vara ganska crappy och det är skönt att ha färdiga måltider när man kommer hem. Mina kosttillskott är inte att klaga på heller, dricker två shakes om dagen (50g) plus min PWO som smakar underbart. Så jag tror helt enkelt att jag kommer trivas dessa 8 veckor. 
 
Förövrigt blev veckan ännu mer stressad än vad jag trodde. Direkt efter historiaprovet är det dags att börja plugga matte och öva på engelska tal i samband som jag ska hinna träna både på gym och badminton OCH provjobba på mitt nya jobb onsdag-fredag. Men somsagt, jag älskar att ha mycket att göra så bring it on bara. Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Laura Kvist:

Du är sjukt inspirerande Siri, go for it!!!

#2 - - Marike Ahlgren:

You go girl! :)

Upp