COLOR IS GOOD

Nytt från fitnessguru - med lite färg blir alltid träningen roligare, 49:- styck får ni dem för

Hey friends! Fredag förmiddag och jag har inte skola förrän halv 2, skönt. Tänkte spendera denna förmiddag på att plugga då jag ska jobba i eftermiddag. Upplärnngstidern går riktigt bra men vissa saker är fortfarande väldigt nytt. Berättar mer vart jag jobbar när jag har jobbat lite längre. Jobbet har iallafall tagit ganska mycket tid men jag hann med ett rygg- och magpass igår och har planerat in gym till helgen tillsammans med Nike så det ska bli nog gå bra i träningsväg också. Maten slinker ner som den ska och jag trivs riktigt bra med dieten. Kanske blir annorlunda nu till helgen dock? Vi får helt enklet se. Efter nästa veckas matteprov kan jag fokusera till 100% på gymmet då det dröjer länge tills nästa prov, älskar sådana uppehåll. Nu är det dags att sätta igång med matteplugget, ha en riktigt bra start på helgen. Xx
DAILY | |
#1 - - Marike Ahlgren:

Ohh snygga! ska också införskaffa några såna :)

Upp