DIETVECKA 2

Är nu inne på min andra vecka i dieten och det känns bra. Dock vaknade jag så förbaskat omotiverad imorse haha, vet inte varför men efter frukosten tillsammans med Tim kändes det bättre igen. Igår käkade alla krabba, bröd, paj o.s.v. medans jag satt brevid och åt tacos, antar att det var där jag genast blev lite "nere". Men det är ändå en självklarhet att säga nej med tanke på att annars förstörs ju hela syftet med mitt arbete, haha. Nu har jag iallafall skrivit upp en planering för denna veckan och även skrivit ner all mat som ska ner idag i min dietdagbok. Klappat och klart, nu är det dags att dra på sig träningskläderna och sticka ner till Atletica för ett BoxCrosspass med Alexandra. Ikväll står endast matteplugg på schemat. Välkommen vecka 7! Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Fanny:

Haha tack! Får vara ärlig och säga att jag läste den quoten på din blogg, men ser liknande överallt. Hoppas jag inte snodde något som var erat! Förlåt isåfall.

Ni två är ju också super fina ihop!!

#2 - - Fanny:

Pheeew!! Va bra <3

#3 - - JOHANNA NILSSON:

Grym är du Siri! Kan du inte berätta lite mer om ditt gymnasiearbete och vad det går ut på? :) Kram på dig finis!

Upp