♡♡♡

Bilder från weheartit
 
Snart är det alladag och även ifall det egentligen är vilken dag som helst tycker jag om den väldigt mycket. Spelar inte någon roll om man är i förhållande eller inte, att visa lite extra uppskattning och stöd till sina nära och kära tycker jag är fint. Min helg kommer dock bestå av en del jobb men självklart ska jag spendera kvällen/natten med min kärlek. Har en liten present planerad till honom så det ska bli jättemysigt, hihi. Förövrigt så har jag nu gått på lov. Såsåså skönt! Matteprovet gick nog vägen ändå och det känns så GRYMT att vi inte har matteprov eller fysikprov på typ 2 månader nu. För mig innebär det ett par lugnare veckor framöver där jag kan fokusera på min träning och diet. Idag ska jag dock vila från träninge och träffa Tim, han ska iväg på lovet och jag jobbar både imorgon och på fredag så vi får passa på när tiden räcker till. Have a great wednesday lovers! Xx
DAILY | |
Upp