NEW IN

Min mamma är en hejare på att fynda när rean är igång. Både jag och mamsi är förälskade i ponchos och för någon dag sedan kom hon bland annat hem med godingen ovan från Raglady By Tara. Dessa brukar annars vara fööör dyra för att ens titta på men när det är 70% rea bör man ta tillfälligt i akt. Invigde den igår och jag trivs i den som fisken i vattnet. Kvällen spenderade jag somsagt med Tim, handbollstittande, mat med familjen och sedan bara massa gos. Imorse när Tim skulle till skolan cyklade jag raka vägen hem och tog mig en rejäl frulle bestående av gröt och två ägg. Nu tänkte jag fixa och dona lite innan jag tar bilen till jobbet. Ett pass mellan 11-18 står på agendan sedan direkt till badmintonträningen. Hejaheja! Xxx
DAILY | |
#1 - - Oslofru:

Så fin den var, snäll mamma du har!! <3

#2 - - Liniis:

Såå snyggt! :D

Upp