YES

Läst boken på engelska i skolan och har nu sett filmen, WOW vad bra!! 

Goddagens kära vänner!! Igår kändes det som om allt kom över mig i en enda stor våg då allt om bal och student kom upp. Haha, hade helt glömt bort allt med hår och smink o.s.v, tänkte mest att "det löser sig". Men det är ju i princip fullbokat överallt, men jag ringde runt lite idag och fick en plats (YES!!), hos favoriterna dessutom. Har även köpt ett nytt skal till min nya mobil som mamma ska hämta imorgon, finally en functionell mobil igen. Så just nu kan jag luta mig tillbaka, äta lite mellanmål (saknat dig gröten) som jag handlade innan, titta ett avsnitt DH och ta det lite lugnt. Beställde även min balklänning igår och blir det som jag tänkt mig i huvudet så kommer jag bli stunning på balen, hihi. Kommer inte visa en enda sneak peak så ingen idé ni frågar. Xx
DAILY | |
Upp