MONDAY

Invigde mina nya skor på gymmet // avslutade rygg- och axelpass med intervaller på cykeln // väx armen, väx // kom hem och gjorde en nyttigare version av pannkakor till mig och mamma som blev en succé, mumma! 

Sitter just nu mätt och belåten nyduschad och skriver, så skönt!! Nu känner jag mig som en människa igen. Efter att bilat 60 mil igår så är man ganska så trött och seg. Är lite krasslig sedan skidsemestern men inget som hindrade mig från att köra på ett riktigt bra rygg- och axelpass samt lite intervaller på cykeln. Tänkte försöka ge mig på lite studier nu då skolan drar igång igen på fredag för min del. Ett stort och dessutom det sista arbetet i religion ska skrivas som sedan kommer sätta mitt betyg och sedan tänkte jag planera lite kring fysiken också. Innan jag vet ordet av det är skolan igång på riktigt och min SISTA termin ska avbockas, hejaheja. Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Aina Strand:

Snygga träningsskor :)

#2 - - Agnes:

sv; hahah du är väl för go!! vad glad jag blir, tack så hemskt mycket!! men du ska inte säga något så snygg som du är!! ;) puuuss!

Upp