TODAYS

Tröja H&M, Jeans JC, Converse
 
Dagens enkla men ack så snygga outfit. Som ni märker trivs jag väldigt bra i svart men det är ju så jäkla cleant och simpelt och nu under de mörkare dagarna är det ett säkert kort. ÄLSKAR mina nya bootcut jeans, hur snygga? Sitter som en smäck också. Tycker man framhäver lite kvinnliga former (de få jag har) när man använder lite vida jeans. Dagen har varit riktigt bra förövrigt. Flöt på bra i skolan, fick lämnat in och redovisat mitt arbete om World Trade Center som jag nu i efterhand känner mig mycket nöjd med. Efter skolan antog jag gymmet med Sara igen och denna gången körde vi på bröst, övade chins och sedan ett par magövningar. Min kropp börjar tonas mer och mer och jag ÄLSKAR det. Är sjukt taggad till dieten nu. Hur har er onsdag varit? Xx
CLOTHING | |
Upp