WEEKEND OVER

Gårdagens goda lunch - receptetet är ursprungligen helt vanliga Amerikanska pannkakor men jag bytte ut 25% mjöl till bakproteinet jag fick hem från mmsports.se igår och bytte även ut all socker till lite stevia, plus en liten klick av vaniljsocker för att få lite smak. Voila, nyttigt och fruktansvärt gott! 
 
Godkväll babes!! Nu är jag så fruktansvärt jäkla trött. Glömde nämna igår att jag skulle tävla i badminton hela dagen och det är precis det jag gjort. Jag har spelat hela 9 matcher och jag är faktistk riktigt nöjd! Sjukt trött nu bara, haha. Gårkvällen spenderade jag tillsammans med Sanna och vi åkte runt med bilen och hamnade på en lagfest men ganska så snabbt skulle jag hem igen då jag var uppe vid 6 imorse. Haft en riktigt bra helg och hunnit med i princip allt. Träffa pojkvän, jobba, träffa vänner, träna, tävla, och plugga. Hur najs? Nu taggar vi om inför en ny vecka, min sista vecka på 2 månader med en "normal" kost. Så taggad!! 
DAILY | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt :D

Upp