WTD

Godmorgon peeps! Gårdagen blev väldigt lugn för min del. Efter träningen var jag ganska så slut så efter mat (Linas Matkasse, mums) och en film kände jag mig ganska så färdig. Idag har jag än sålänge hunnit med frukosten och tänkte sätta igång med lite plugg. Skriver ett arbete kring terrorattacken den 11 September och det är sjukt svårt, haha. Jag ska framförallt bevisa att det faktiskt var en terrorattack, men ingen vet ju till 100%. Senare i eftermiddag tänkte jag köra ett armpass på gymmet och sedan belönas jag med en middag hos pappa med bror, flickvän och alla samlade. Vad har ni för planer idag? Xx
SCHOOL | |
#1 - - Oslofru:

Härligt att du kommit igång med träningen, kanske själv borde sticka iväg till gymmet sen ;)

#2 - - Amanda Niclasson:

Härliga bilder! :)

#3 - - Emma:

Lät som en rätt bra dag! Jag ska nog bara ta det lugnt min sista lediga dag.
Kram

Upp