BANANA BREAD @ KIRA´S

Fräscht bananbröd hemma hos Kira
 
Efter skolan hängde jag med Kira hem en sväng för att hon dels skulle hjälpa mig med att klippa i en film jag gör i engelskan (så jäkla kass på iMovie haha) och även för att jag skulle låna ett par byxor till 100-dagars imorgon. Jag passade då på att smaka på hennes bananbröd hon bakat, alltså hur gott?!?! Jag måste baka detta själv någon gång. Det enda "onyttiga" med brödet som annars ska var nyttigt är att det är en liten del mjöl i. Men det är ju VERKLIGEN bättre än typ lingongrova köpt i butik t.ex. Detta var så fräscht. Receptet hittar ni HÄR hos min grymma vän. Nu är det dags för mig att ta mig upp till badmintonhallen för träning! Xx
INSPIRATION | |
#1 - - Elin Petersson:

Du är grym på det du gör! Älskar din blogg :)

#2 - - Kirispiris:

oj detta hade jag inte sett hehe, pusspusspuss

Upp