FOODPREP

Kyckling, ris, ärtor samt kvarg med tacosås till
 
Startade denna måndag med att få tillbaka vårt fysikprov vi gjorde någon vecka innan sportlovet och jag blev sjukt nöjd med resultatet. Älskar att jag bara får bättre och bättre, det stärker självförtroendet och motivationen att fortsätta slita hårt. Vi hade inställd engelska idag så slutade 4 timmar tidigare än annars, sjukt gött. Har precis käkat en av lådorna ovan som jag och mamma preppade igår. Måste dock komma på något nytt att göra, fick knappt ner det idag... Det tär lite på aptiten när man ätit det flera gånger i veckan haha... Tog lite gröt som mellanmål så nu är jag fit for fight för att inta gymmet. Skiter i förkylningen och ska satsa på ett benpass idag, och jag är sjukt taggad! Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Simon:

Prova kycklingbitar stekt med vatten(inte så mycket) och lock över. Tar ca 7minuter för det att bli klart. Sen kan du krydda lite hur du vill. Sen är det bara att välja mellan fullkornspasta och sötpotatis ( med tanke på att du va trött på ris) sen tycker jag personligen att sparris ger en god extra smak 😊blir super smarriga matlådor 👌 brukar själv ha med mig det till skolan.

Upp