TORSDAGSFIX

Hey peeps! Hade en jättemysig onsdagskväll med mitt hjärta. Vi lagade halloumisallad som blev riktigt somrig med melon (jag åt ett knäckebröd med advokado på samt en banan för att få mig lite mer fetter och kolhydrater) sedan mös vi hela kvällen. Vi tittade bland annat på Big Hero 6 och medans Tim tittade på fotboll satt jag och pluggade. När Tim cyklade till skolan imorse cyklade jag vidare till Paus frisörsalong där Nisse skulle slinga mitt hår. Skulle gjorde det för någon vecka sedan men blev idag istället och det blev SÅ bra. Äntligen börjar jag gå åt det kalla hållet och det blev riktigt fräscht och blont precis som jag älskar!! Om en timme börjar jag jobba så nu tänkte jag bara läsa igenom lite plugg. Vi hörs mer imorgon babes, redan helg igen? Älskar att veckorna går så smidigt framåt! Xx
DAILY | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Upp