+++

Inspo från weheartit
 
God förmiddag folks! Sovit gott? Jag passade på att sova ut idag med tanke på att jag är ledig. Sedan sist jag skrev (för bara två dagar sedan dock) fick jag ett mejl från Alexander, som hjälpt mig sätta ihop ett schema inför min diet, och jag blev bara mer motiverad när jag fick se det. Har testat att äta min gröt jag ska äta varje dag nu och den är såsåså god, haha tackar gudarna för stevia. Har även glömt att säga att jag har bestämt mig för att förlänga dieten till 8 veckor då jag vill se mer resultat och jag tror även psyket kommer att kunna förändras då också. Fick även ett mejl att mina produkter är påväg så nu är jag såsåså taggad!!
 
Jag har dock fått order av både min tränare och min pappa att vila de kommande dagarna då jag på söndag ska tävla badminton och som det ser ut nu kommer jag få spela en jäkla massa matcher på kort tid. Knappt en halvtimmes vila mellan matcher under hela dagen så behöver all energi jag kan få. Ska nog dock ändå ta mig en eller två promenader innan dess så jag får röra på mig lite. Annars går träningen jättebra, igår körde jag på ett riktigt bra armpass. Ikväll händer det dock andra grejer, det vankas 150-dagars och jag är såså taggad. Jag och Kira ska vara ett team under kvällen men ni får se mer om det imorgon för nu har jag massa ärenden att göra. Hämta ut ett par örhängen, träffa Estelle en stund, köpa biljett till ikväll och försöka plugga en stund innan jag ska ta min utklädnad hem till Kira och partyt börjar. Ha en GRYM torsdag!! Xx
DAILY | |
Upp