SCHOOL

Tre nya block inför sista terminen - testade på nya med vita linjer istället, fräääscht

Efter en über mysig kväll och morgon med min pojkvän tog jag vägen om akademibokhandeln på vägen hem för att handla lite skolsaker. Nu kommer jag ha stenkoll på allt med mina nya fina block. Jag gillar att skriva ner allt och planera mina veckor och nu när gymnasiearbetet snart drar igång känns det skönt att jag har ett block för det också. Sitter just nu med partymusik högt i hela huset då det är dags att ladda upp för ett benpass. Har försökt få med mig varenda träningskompanjon jag känner men jag blir själv idag också, synd, men passet kommer bli grymt ändå. Tänkte skriva upp varje övning redan nu så jag kan följa ett schema strikt när jag väl kommer dit. Hur går eran träning babes? Xx
SCHOOL | |
Upp