ÅRSRESUMÉ

2013 är snart över och det har varit ett hejdundrades år!! Jag avslutar året med en årsresumé till er som jag gjorde förra året och står med öppna armar för vad 2014 har att erbjuda!! GOTT NYTT ÅR!!
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
Först och främst hoppas jag på att det kommer bli lika bra som 2013 eftersom att detta år varit grymt, sedan tror jag nästan det kommer att bli bättre på grund av alla fantastiska resor jag ska göra med både mina vänner och min familj. Sedan efter sommaren 2014 drar jag igång med mitt sista år på gymnasiet, studenåret, och det kan ju BARA bli bra!!
 
Blev du kär i år?
Ååååhja.
Hur skulle du beskriva din stil 2013?
Jag har alltid trivts med det enkla och stilrena och kommer alltid att göra. Jag ÄLSKAR färgklickar så kör oftast på en speciell färg till en simpel outfit. 
Vad är din största framgång 2013?
Det måste vara allt jag gjort och lyckats ta mig igenom. Jag har pluggat som en dåre och blir mer och mer nöjd med mina resultat och jag har även tränat som en dåre och alltid försökt att vara en bra vän, syster, dotter och flickvän och jag hoppas jag lyckats inom alla kategorier!! 
Bästa köpet?
Detta året har jag inte riktigt köpt något big faktiskt. Bästa köpet inom klädväg detta året får nog bli min Jofama by Kenza skinnjacka och mina Jeffrey Campbell. 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag. Är ingen fika eller äta ute tjej och eftersom jag jobbat på ett glasscafé hela sommaren har jag mest käkat gratis glass, hehe. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Bland annat att jag fick se Justin Bieber för andra gången live och jag var cirkus 1 meter ifrån honom, pretty cool. Sedan har min pojkvän gjort mig väldigt glad i alla lägen, mina fina vänner, min familj och de speciella bandet som finns till badminton och alla vänner jag har där. Men tro mig, det finns fortfarande en del saker som gör mig nere så här är inte alltid så glatt! 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Wake me up - Avicii
Fuck You - Maria Mena
The Monster - Eminem, Rihanna
Beauty And A Beat - Justin Bieber
 
Bästa minnet från 2013?
Justin Bieber i Stockholm 22 April!! 
1:a Februari!!
Hur många kysste du?
I år har jag "bara" pussat på min pojkvän Tim. 
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Yes, and i still have!! 
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
2013 står för sina upplevelser och 2014 får bjuda på sitt, and i can´t wait!! 
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett par silverörhängen och en bukett röda rosor av Tim. Pure love!!
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag firade den tre dagar i streck kan man säga. Middag hos pappa, tjejmiddag och fest med mina tjejer, och sedan släktkalas hemma hos mamma. Det är faktiskt inte så dumt att fylla 17!! 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Lärde känna många goa människor, framförallt på stranden där vi hängde ett gött gäng ofta i somras. Sedan lärde jag känna en del nya goa tjejer från jobbet vilket har varit extremt roligt då vi fortfarande håller ihop och festar till det vissa helger!! 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014: 
Jag ska aldrig sluta tro på mig själv, för jag vet att jag kan! 
SIRI ELISABETH | |
#1 - - Papi:

Gott Nytt År Siri! Älskar dig!

Svar: Detsamma bästa papi!! Xx
None None

#2 - - Jennifer:

Tack fina du, ha en mysig fredag!

#3 - - milina.blogg.se:

kul lista :)

#4 - - liborius:

Alltså åh de JC skorna är såå fina!!:)
sv. förlåt för mega sent svar men ja jag bor i Varberg:*

#5 - - SOPHIEHELENA:

Vart har du köpt Nike skorna någonstans? :)

#6 - - Eveline Rejsmar:

Vart är dina nike free ifrån? :)

Upp