BEST GIRLS

Jag och mina goagoaoga tjejer förra sommaren.
 
Alltså hjälp vad tiden går fort nu. Imorgon är det 1 maj vilket innebär att det redan är Valborg idag och de ska firas med tjejerna ovan plus de andra i gänget och det kommer bli lika kul som alltid. Tre rätters står på agenden och det låter ganska (väldigt) bra i mina öron. Nu har jag hål så tänkte käka en bananpannkaka, titta lite GG sedan åka på bild. I eftermiddag har jag körlektion igen sedan drar vi igång med festandet.
 
Imorgon har jag varit tillsammans med min prins i hela 1 år och 3 månader och eftersom det är 1 maj ska jag eventuellt hänga med Tim och hans familj på lite utflyktsmys under dagen. I helgen står 100% badminton på schemat så det är dags att ladda energin till de också. Jag ska försöka hålla er uppdaterande under långhelgen. Nu måste jag rusa! Xx
DAILY | |
#1 - - Sanna Skarp:

Men TJA blekfis

Upp