FLEXA DÅ

Min form under min 6:e veckan på diet, börjar bli bra stolt, kanske syns på bilden? ;) (måste öva på att se seriös ut haha)

I helgen har jag haft fullt upp med badmintontävling. Gick riktigt bra faktiskt, slutade på en tredje plats i singel och vann mixed tillsammans med min tränare/partner Mattias, sjukt kul. Igår mellan matcherna (var typ ett uppehåll på 6 timmar) passade jag och mamma på att ta en sväng om nyöppnade lager 157 i Halmstad och vi fyndade som två dårar. Köpte t.ex. en kappa för 150:-, kap!!! Ska visa alla nya plagg i veckan. Har hittat min balväska/clutch också så nu har jag bara balskor kvar sen är jag helt klar, riktigt skönt att vara i god tid. Hoppas ni haft en riktigt bra helg! Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - EIVI:

Ser grymt bra ut !! Vad för diet kör du? ;D

#2 - - Linnea:

Hej Siri! Jag skulle gärna vilja lite om din diet, kan du inte berätta lite närmare vad du äter osv? Du kanske skrivit om det innan och att jag bara missat det haha, men hade varit kul att veta! Jättebra blogg :))

#3 - - Anonym:

Hej! Vet att du ätit proteinpulver från fitnessguru tidigare, gör du fortfarande det? Om inte, varför bytte du? Vill själv börja med det men vet inte riktigt vilket man ska välja och varför. Berätta gärna lite om det! Fin blogg, kram

Upp