THANKFUL

Jag är så otroligt nöjd med mina julklappar, jag fick det jag önskade mig plus lite till (allting kom dock inte med på bild). Ni undrar kanske vad som lurar i det guldiga kuvertet? Min pojkvän har överraskat mig med något jättemysigt som vi ska göra på vår 1 års dag, men vad det kan vara får ni klura själva på tills dagen slår in. Jag är sååååå tacksam för jag har så fina människor omkring mig!! 
 
Påtal om tacksam, tacktacktack världens bästa pappa för att du är du. Och tacktacktack världens bästa mamma för att du är du. För vissa är det en självklarthet att föräldrar ska hjälpa till, dock tror jag många glömmer hur mycket dem faktiskt gör för oss lata ungdomar. Ni hjälper mig ALLTID, vare sig jag är glad, jobbig, envis eller gnällig. Jag är så tacksam över att få vara eran dotter.
DAILY | |
#1 - - Erika:

Hoppas du och din pojkvän får det mysigt ^^

#2 - - Julia:

Vilka fina saker!:D

#3 - - liborius:

åh är det asia spa tro?^^

#4 - - Evelina:

vilka fina julklappar!

Upp