ASSKILLERS

Efter goda resultat i skolan kunde inte denna veckan starta bättre. Kärde BoxCross som vanligt nu i eftermiddag och passade på när jag var helt slut att efter passet testa på lite nya rumpövningar som jag hittat på instagram. De var definitivt asskillers så dom ska jag spara i minnet. Intaget av mat idag har varit okej, hade med mig frukt till skolan men nu försöker jag verkligen tänka på att lägga på lite extra på tallriken hela tiden så jag kan få riktigt köttiga ben.  Men det är inte lätt när man äter med alla sina sinnen, haha... Jag har precis slukat min proteinshake och tänkte köra på en dubbelsats av bananpannkakor sedan plugga matte inför ett test imorgon. Låt denna veckan, äga. Hejaheja! 
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Anonym:

Vart har du köpt de snygga träningsbyxorna? :)

#2 - - Lovisa:

Kan du tipsa om några bra "tränings-instagrams"? :)

#3 - - Anonym:

snälla dela med dig av dessa rumpövningar och kanske lite andra av dina favorit övningar i ett inlägg, skulle vara jättekul !! :)

Upp