EAT SLEEP TRAIN REPEAT

Det ser ut som att jag går ner i spagat här men tyvärr stretchar jag bara baksida lår efter dagens benpass

Just nu vill jag bara krypa ner i sängen och SOVA! Är så fruktansvärt glad över att jag är ledig imorgon. Torsdagen kommer lägligt kan man säga. Var uppe med tuppen imorse som planerat och tränade i cirka 1 timma med Sanna. Sedan befann jag mig i skolan från 9-16 och efter lite bränsle här hemma bestående av MAT(<333) gjorde jag mig i ordning för mitt andra pass och ben stod på schemat. Trots att jag var ganska trött efter en lång dag som började tidigt så fick jag till ett bra pass vilket känns när man går i trappor här hemma, haha. Nu ikväll hade jag tänkt skriva på ett par inlämningar sedan krypa ner i sängen och somna framför PH. Imorgon ska jag försöka få en del plugg gjort, sedan träna axlar och på kvällen ska jag jobba för ett julbord igen. Där emellan ska jag hinna packa inför Estocolmo också. Ska berätta mer om resan imorgon. XOXO
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Oslofru:

Oj men shit så vig du är! :D Grymt!

Upp