KÄMPA

Kira delade denna låt i NAPA-gruppen idag och nu är jag fast, sjukt bra remix

Hej vänner! Veckans intensivaste dag är över vilket känns bra. Imorgon kommer hela dagen gå åt till att lyssna på olika högskoleutbildade arbetare (haha vet inte vad man ska kalla det) som ska prata om deras jobb. Typ så som läkare, personlig tränare och kemiingenjör vilket ska bli riktigt intressant faktiskt, sedan är min vecka över. Haha, klagar inte på mitt schema alls faktiskt! Nu tänkte jag jobba på lite arbeten och sedan ska jag pallra mig upp till badmintonträningen och efter helgens prestationer är jag svin taggad till ikväll, tävling kommande helg också så det är bara att ligga i. Xx
DAILY | |
#1 - - Johanna:

Hej!! Jag har ett gymkort på Friskis just nu som snart går ut och mina tankar går om jag ska fortsätta träna där eller kanske byta ev till atletica! Så just nu försöker jag göra lite research om vad som kan vara bäst/passande för mig. Jag vet också mycket väl att du tränar på atletica så jag undrar egentligen bara vad du tycker om det där , fördelar och nackdelar osv :)
Kram!

Upp