TODAYS

Dagens detaljer

Godkväll bloggen! Idag har jag haft fullt upp från morgon till kväll och gått runt och släpat runt på min idrottsväska hela jäkla dagen. Typ 100kg + på cykeln... På idrotten skulle vi göra styrketest och det resulterade till blåmärken på svanskotan då jag gjorde en jävla massa situps, min mage gick på repeat, haha! Efter skolan träffade jag Tim ett par timmar och sedan åkte jag förbi mormor och käkade kvällsmat hos henne. Laddade upp inför badmintonträning som gick sjukt bra och nu har jag placerat mig själv i sängen framför PH. Klockan står på 06.00 för konditionsträning med Sanna innan skolan, man får passa på när energin är på max, pjuh. Frukot är nerpackad i väskan så det blir 100kg extra imorgon igen. En lång dag dessutom, pjuuuuh. Men efter imorgon tar jag helg vilket känns G.Ö.T.T. Det var min dag, vi hörs imon babes. PUSS.
DAILY | |
#1 - - Elin:

fint!

Upp