WELCOME BACK SUN

Heeeeeeeeeeej babes!! Så himla härligt det är ute, och har varit hela dagen. Strålande sol i frebruari bugar och bockar man för, det är till och med hyffsat varmt ute att man kan ha uppknäppt jacka utan att frysa ihjäl. Detta gillar jag!! Allt blir så mycket roligare, lättare och allmänt mysigare nu när det faktiskt är ljust när man cyklar till skolan men även likaså på vägen hem. Dagen har fört med sig ett glatt humör och vi får hålla tummarna att det håller i sig nu när jag skall sätta igång med matteplugget. 
 
Imorgon är min bildlektion inställd vilket betyder att jag slutar halv 12, hur nice? Och på gympan skall vi till Atletica för att gå på ett cardio/intervallpass, så jag tror att även morgondagen kommer bli riktigt bra. Hoppas solen håller i sig, ha en riktigt bra tisdag! Xx
 
DAILY | |
#1 - - sandija-döv-adopterad-fotografi:

Fina naglar :)

Upp