A BETTER WEDNESDAY

Ovan ser ni både en triceps- och bicepsövning vi körde, riktiga kämpar!!
 
Idag stod armpass på schemat med Stella, lika kul som alltid och vi körde på riktigt riktigt bra. Vi ger varandra tips och råd om våra egna erfarenheter och jag börjar ÄNTLIGEN känna att jag arbetar med bicepsen, har haft lite svårt för det. Vi har även lärt oss en ny metod att göra både chins och pull ups så nu har även Stella hänkat mitt och Nisses mål till sommaren!! Kul att ni gillade mitt förra inlägg om benpasset, jag får fortsätta ta fler kort på gymmet! Det är ju så jäkla skönt att bara slita genom ett grispass mellan allt plugg men nu ska jag dyka ner lite i biologiböckera, engelskaboken och även öva inför en redovisning. Godnatt babes!! Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - elin stridh:

sV: verkligen :D

#2 - - Snowboard:

Hej! Jag bloggar om snowboard, eftersom jag har en karriär som proffsåkare inom snowboard! Jag bloggar även om min uppväxt, en uppväxt som ingen förtjänar!
http://snowboardrider.blogg.se

#3 - - Linda:

grymt!

#4 - - MADDISENJ.SE:

åh tack så mycket för din fina kommentar :) Ser bra ut, härligt med träning!

#5 - - Linii:

duktig du är! :)

#6 - - frida:

Skönt med träning! :)

#7 - - Emelie:

Vad duktig du är! :D

#8 - - SOPHIEHELENA:

Ja det gör ju det och ingen av mina vänner tränar på den nivån jag vill!

Upp