BÄSTA

Bild på min älskling från förra året då vi firade vår halvårsdag på asia spa, på fredag har vi varit tillsammans i 1,5 år, och jag älskar han fortfarande så himla mycket, världens absolut finaste människa
 
Vad hände med tiden?! Antar att man säger det varje sommarlov men herregud, det är bara 3 (!!) ynka veckor kvar på detta lovet. En hel vecka ska spenderas i Rhodos också, så två veckor hemma i Varberg och jag kommer jobba typ ALLA dagar. Detta sommarlovet har varit så sjukt roligt, även ifall jag jobbat en jäkla massa och inte riktigt hunnit träffa alla jag velat så ofta så är ja fortfarande omringade av de finaste människora på jorden. Mina vänner, min pojkvän, min familj, min bror och hans tjej som blivit typ min egen big sis. Satan vad jag har det bra ändå och vad mycket jag gjort på så kort tid. Men jag vill hinna med ALLT innan sommaren är slut så veckan som kommer är fullspikad med saker. Imorgon ska jag spendera förmiddagen med pappa och vi ska ta en tur med porschen, på eftermiddagen ska jag promenera längst Göteborgs gator med min favvo Sanna, och sedan blir det möjligtvis lite Lisebergsbesök med Tim och lite mer festligheter osv osv. Hejaheja sommarlov!!! Xx
DAILY | |
Upp