+++

Goddagens!! Under tiden jag har varit borta har jag jobbat och hängt med min grymma vänner och av någon anledning sovit JÄTTEMYCKET på dagarna så jag nästan börjar bli rädd. Vet inte varför jag är så trött hela tiden haha.. Men i fredags var jag iallafall med Hanna och Ebba i Ebbas båt och käkade godis och tjötade. Igår gick jag klädd som ovan och övningskörde med mamma samt åkte runt på olika loppisar. Kvällen spenderades med Rhodosgänget och vi drack vår egna improviserande Sangria och lyssnade på go musik. Idag har jag tagit mig en skön promenad längst havet och tänkte nu skära upp lite vattenmelon och plugga tills jag skall iväg och jobba vid 3. Efter jobbet sicker jag raka vägen hem till Tim och kramar honom hela natten, fasiken vad jag saknat honom!! Xx
DAILY | |
#1 - - MATILDA:

snygga skor :D

#2 - - Linii:

ser härligt ut! :)

Upp