FINA VÄSTKUSTEN

Alltså den personen som inte gillar västkusten på sommaren är ju crazy, hur fint? Översta bilden är tagen för cirka 30 minuter sedan påväg hem från jobbet och den nedersta är tagen igår bland Varbergs mysiga gator. Jag är typ den enda varbergsbon som verkligen älskar min stad, framförallt på sommar´n. Idag har jag varit upp sedan 7 imorse. Jag har övningskört med pappa, städat här hemma, solat och pluggat. Nu ikväll har jag jobbat ett roligt  men stressigt pass på Stantons och morgondagen ser ut att vara likadan. Plugga, jobba, träna, sova, äta repeat! Xx
DAILY | |
#1 - - Isabelle:

Underbara bilder!

#2 - - Simon G:

Väldigt fina bilder! Bor själv vid en kust, fast östkusten, har varit i Gbg några gånger men har inte varit på några riktigt fina ställen vid solnedgång men kan tänka mig att det är vackert. :)

#3 - - Liborius:

Varberg är otroligt fin på våren och sommaren :)

#4 - - Liborius:

Varberg är otroligt fin på våren och sommaren :)

Upp