BROWNIE

När man chillade på en Catamaran i Afrika, gött

Att få lite färg på kroppen en vecka under november ÄGDA. Man ser så himla mycket fräschare och friskare ut med lite mörkare hy. Min kära vän Kira köpte för några dagar sedan en riktigt snygg brun utan sol från Australien och hon, även ifall hon är minst lika fin utan, såg jättefräsch ut i det. Även ifall jag ska vara ljus så hade jag gärna velat testa någon smidig som gör att man iallafall ser liiite brunare ut. Iallafall nu innan den riktiga solen kommer iallafall. Så min fråga till er, har ni några tips på bra Brun utan sol, som helst ska funka på en lite ljusare hy och som inte är så fet? Give me every tip you´ve got!! Xx
TIPS | |
#1 - - Karin:

Jag köper alltid ACO (apotekets) en brun tub med en sol på som finns för väldigt bra pris. Luktar inte så mycket "brun utan sol"-doft som andra gör och man behöver använda den tre dagar i rad för att bli riktigt brun, men nu under vintern brukar jag bara ta den en gång varannan vecka och då får man bara liiite extra färg. Jag brukar skrubba mig och ta lite body lotion på armbågar/knän innan jag tar på den så att resultatet blir jämnare :* Vill på semester...

#2 - - Clara:

Self Tan Bronzing Mousse från ST.TROPEZ. Den har en naturlig underton (inte orange som de flesta andra) och är lätt att applicera med applikations-handsken från samma märke.

#3 - - EIVI:

Loreals skum BUS riktigt grym! Inte så dyr. Köp en handske som du kan applicera med för en grym finish :)

Upp