CLEAN IT IS

Facelook from yesterday - bara jag, inget smink, inget kladd bara min bleka hud, mina korta fransar och naturliga ögonrbryn, vilket jag trivs bäst i. Folk frågar mig ibland hur jag kan ha så fin hy, well, där har ni svaret! 

Babes!! Redan söndag och har nu gått på diet i en vecka. Än så länge känns det riktigt bra. Jag vägde mig imorse och har gått ner 6hg. Ska försöka hålla mig runt min startvikt men jag lär nog tappa några fler hg med tanke på att jag äter väldigt strikt. Det sjuka är att jag redan har sjukt tonad mage, bara efter 1 vecka?! Jag är verkligen taggad på se resultat om 7 veckor. Det är söndag och jag känner ingen söndagsångest trots att jag har ett matteprov och ett engelska tal som ska göras nästa vecka. Men eftersom söndagar är ultimata pluggdagen är det bara att sätta igång. Har dock redan betat av en hel del imorse så tänkte få tankarna åt andra håll och sticka till gymmet innan en ny rush av plugg drar igång. Ikväll blir det mysmysmys med mamma, Tim, Hampus och Estelle. Happy sunday! 
SIRI ELISABETH | |
Upp