DRESS & SKIRT

Klänning och kjol ZARA // Tröja Ginatricot

Ännu en new in? Well, när det är billigt är det också roligt. Klänningen och kjolen rent ut sagt fyndade jag för knappa 300:- och tröjan som är mycket gammal fick jag faktiskt av Sanna idag. Hon använde den så sällan så jag fick den, hur gullig? Jag har faktiskt suktat efter en sådan länge så är sjukt nöjd!! Blev en riktigt mysig söndag tillsammans med Sanna från morgon till kväll och idag vaknade jag upp lite mindre mysig... Har gått och blivit förkyld, antar att jag får ta skiten med tanke på att jag pussat på en sjuk pojkvän hela veckan. Men det är inget illa, känner mig bara lite allmänt krasslig men det ska inte hindra mig från att kötta igenom BoxCross ikväll med Alexandra. Men innan det tänkte jag fixa och dona lite här hemma. Tänkte bland annat städa igenom min garderob då jag känner att jag behöver slänga ut lite saker som bara ligger och tar plats. Vad ska ni hitta på idag? Xx
CLOTHING | |
Upp