HALLOUMI

Skor Primeboots // Michael Kors Väska // Kjol Zara // Tröja Ginatricot

Gårdagens sköna, snygga och våriga klädsel jag bar. Varenda plagg på bilden är favoriter. Mina primeboots är just nu absoluta favoriter, passar till allt och jag vill bära dem hela tiden haha. Iallafall - missade att blogga igår men min onsdag var riktigt bra. Startade dagen med en löprunda vid 7, wow vad gött det var. Skola från 9 till 4 sedan var jag och hämta min mobil och handlade tillsammans med mamma då jag stod för kvällsmaten. Jag serverade halloumisallad med bland annat vatten- och honungsmelon i, jäklar vad gott!! På kvällen tog jag en promenad med Alexander och sedan var jag klar för dagen. Onsdag har blivit min vilodag automatiskt det senaste men kändes riktigt gött att varit ute och sprungit på morgonen.
 
Idag är jag ledig, som alla torsdagar hehe, men om någon timme ska jag ta mig upp till skolan för att göra ett par tester till mitt projektarbete. Lite senare i eftermiddag ska jag på stan med Elsa och Asta för nu är det dags för presentletning. I helgen fyller tre av mina närmsta vänner år, Hanna och Frida 19 samt Nisse 20!! Ikväll står badminton på schemat och jag är riktigt taggad. Xx
DAILY | |
#1 - - Anonym:

Hej! Vet du om kjolen fortfarande går att få tag på?? //Maja

Upp