KÄRLEK

Från mitt hjärta

Godmorgon mina hjärtegull! Hade ni en bra kväll igår? Det hade jag med min baby. Bion var riktigt riktigt bra, dock kunde jag inte ha för höga förväntningar med tanke på att jag läst alla tre böckerna och som de flesta vet brukar ju böcker över lag vara mycket bättre än filmen eftersom storyn blir så kort och sammanfattad. Men jag gillade verkligen filmen och läääängtar efter en tvåa eftersom slutet på filmen är fruktansvärt haha, läs tvåan ifall ni vill veta mer ;). Fick rosor av min baby när vi kom hem och sedan sov vi tillsammans. Imorse åkte han till Sälen för ett par dagar och till nästa helg ska jag till Umeå för SM i badminton så vi kommer vara ifrån varandra ett bra tag... Så vi fick iallafall ett perfekt hejdå för stunden. 
 
Tänkte göra mig i ordning nu för att sedan hämta upp Sanna då vi tänkte åka en sväng om Kungsmässan och kika lite. Ska ju även till Stockholm och Köpenhamn nu till våren så får försöka passa på att fynda på rean nu. Det blir en mysig start på lovet iallafall. Kisses! Xx
SIRI ELISABETH | |
Upp