KRONANS FISK

Snapshots från mitt städade rum, så härligt är det!!

Tänkte att de säkert är några som är lite nyfikna på vart jag går och jobbar hela tiden och nu är det med stor säkerhet fastställt att jag kommer jobba på detta ställe även i sommar och förhoppningsvis till hösten. Jag har fått jobb i fiskbutiken ‘Kronans Fisk’. Finns här i Varberg i både Hajen och Kvantum och även i Kungsbacka, Borås och Skene. Jag har nu varit på flera upplärningstider och jag lär mig bara mer och mer och jag tycker det är riktigt roligt faktiskt! Gillar det faktum att schemat varierar mellan morgonpass, dagspass och kvällspass. Så nu vet ni det, jag säljer fisk, haha. Är iallafall hemma från ännu en arbetsdag som gick prima och nu tänkte jag hoppa in i duschen. Vaknade väldigt förkyld imorse så nu är målet att bli frisk till helgen så det får blir vila idag också tyvärr, jobbar 06.30-11 imorgon så behöver all vila jag kan få. Men efter SM-helgen blir det all in med träningen igen och jag är as taggad. Visst är det jobbigt när en förkylning rubbar ens träning?! Xx
DAILY | |
#1 - - Sara:

Du är väl ganska lång? Jag undrar var du köper byxor som är tillräckligt långa? Vill ha tips på mjukisbyxor, vanliga jeans, bootcut (om du har)! Tycker det är så svårt att hitta tillräckligt långa jeans om man är över 1.75

Upp