NEW IN

Nya träningstights Ginatricot // Ny sport bh Lindex

Hej bebbos! Gårdagen gick som på räls trots att det var fredagen den 13:onde. Gymmande på morgonen tillsammans med Alexander då han skulle titta lite teknik samt hjälpa mig att hitta några av mina maxvikter. Fick PB i både benböj och marklyft, wow, jag har definitivt underskattat mina ben, de visade sig vara lite köttiga trots allt. Efter gymmet fixade jag bland annat Tims present samt fyndade lite sportkläder (haha får inte nog). Köpte även en likadan sportbh fast rosa samt en svart dunväst från H&M att ha när jag promenerar samt nu när det börjar bli vår och jag är sugen på att klä mig lite sportigt. Gårkvällen bestod av jobb sedan hade jag en jättemysig kväll hos Tim. 
 
Idag är jag väldigt trött i både kropp och stjäl, haha, så jag tänkte ta en sväng in till stan och hämta ut min och Tims biobiljetter (fifty shades of grey ikväll, JAAA!!!) innan jag ska jobba mitt sista pass på stantons. Hoppas ni får en riktigt mysig alla hjärtans dag tillsammans med nära och kära så hörs vi mer imorgon!! Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Amanda:

Åh den var såså bra!!

#2 - - Jennie bott i LA:

Snyggt :D

#3 - - Robex Lundgren:

snyggt

Upp