SATURDAY √

Hej babes!! Fredagen gick fint med plugg, skola och sedan jobb. På bara tre dagar har jag lärt mig jättemycket så jag tror jag kommer trivas perfekt där. Åkte hem till Tim direkt efter jobbet för en myskväll och redan tidigt imorse skildes vi åt igen :( Vi har så fullt upp på dagarna att vi knappt hinner ses men som tur är ska han sova här imorgon kväll och då kommer även Estelle och Hampus så det blir en riktig myssöndag, lyx!!. Idag har jag tränat tillsammans med Nike och nu har jag precis ätit en banan, svept ner min protteshake och försökt ge mig på lite matte. Känns ganska trögt med matteprov bara veckan efter fysiken och jag tycker detta är mycket svårare men bara man går igenom allt noga så ska nog detta gå vägen också. Men nu slänger jag plugget åt sidan och ska hänga med Sanna. Have a great weekend! Xxx
DAILY | |
Upp