AC/DC THIS SUMMER

En annorlunda men ack så bra julklapp från pappa var en konstertbiljett till att se de världsberömda rockbandet AC/DC. För att dra en historia kort så kopplar jag AC/DC och Status Quo till min pappa med tanke på att de är pappas två absoluta favoritband. Detta har resulterat till att jag sedan jag kan minnas lyssnat på just dessa två band. Från barnstolen i porschen när jag var knappa 1 år till idag när vi åker till badmintontävlingar o.s.v. Jag lyssnar bara på Status Quo eller AC/DC när jag är med pappa men det är ju de som gör detta så speciellt. Pappa har sett dessa flera gånger och jag har velat följa med men varit så liten, haha. Men, nu ska jag, pappa, Marianne, Hampus och eventuellt fler i släkten upp till Stockholm den 19 juli och se AC/DC spela på Friends Arena. Avis? You should be, kommer bli sjukt ballt! Tack pappa och Marianne. Xx
DAILY | |
Upp