GOOD SUNDAY

4 snaps från gymmet tidigare idag

Godkväll! Precis kommit hem efter 5 timmars jobb som gick prima. Helgen har varit jättebra för min del. Badmintonen igår gick bra, jag vann alla mina matcher. Kvällen fortsatte i lika bra spår då jag åt trerätters med mamma och Tim, så så gott. Efterrätten bestod av flera lass Ben&Jerry´sglass och OJ vad gott det var, rakt in i biceps, eller? ;-) Hade en mysmorgon tillsammans med Tim innan det serverades lunch hos mormor. Strax därefter var jag på gymmet och Sanna var där samtidigt så vi körde lite övningar ihop också. Det har varit en riktigt bra helg med andra ord, har fått klämt in en del plugg också så denna helg har definitivt varit effektiv, det gillar vi! Nu ska jag krypa ner till sängs, nästa vecka ser ut att vara ganska tuff. Xx
DAILY | |
#1 - - Sanna Skarp:

Jävla platt röv där hahha ;))) Bäst är du! <3333

#2 - - Klara:

Hej! Jag tänkte fråga lite om din träning. Brukar du ta proteinpulver och/eller annat kosttillskott? När under passet? Och varför gör man det? Förstår inte så mycket av det... :)
Tack för svar!
Kram

Upp