GROW LEGS GROW

Två bilder från gymmet och en av mina favoriter från Linas Matkasse, krämig lax- och fänkålsgryta med saffran

Körde på ett benpass idag tillsammans med en ny träningskompis Sara som förövrigt är en stor inspiration inom träning. Det blev ett långt pass då övningarna blandades med prat men vi kommer mycket väl överens så det är bara kul. Detta var definitivt inte sista passet tillsammans med henne. Dagens rätt blev ett gammalt recept som jag tyckte vi skulle äta igen, den är ju så förbaskat god. Skönt att ha tränat, ätit, vara nyduschad och nu tänkte jag försöka avsluta mitt religionsarbete (håller tummarna för att min lärare gillar det lika mycket som jag) och sedan krypa ner till sängs. Har börjat titta Desperate Housewives så finns en risk att jag ser ett avsnitt innan det bli bädden på riktigt. Hoppas ni haft en bra start på er vecka. Vi hörs imorgon babes! Xx
TRAINING & HEALTH | |
#1 - - Elin Gåhlin:

Är du nöjd med Linas? Vi har det hemma och älskar det!

Upp